გაკვეთილის თემა
|
ქარი
|
კლასი
|
მე-3
|
გაკვეთილის მიზანი
|
მოსწავლეები გაეცნონ ქარის წარმოშობის მიზეზებს, მის დადებით და უარყოფით
მხარეებს და გამოყენებას ყოველდღიურ ცხოვრებაში
|
თანმიმდევრობა
|
საორგანიზაციო საკითხი-5წთ
გონებრივი იერიში-5წთ
წინარე ცოდნის გახსენება კითხვები ბუნებრივ მოვლენებზე ეკუთვნის თუ არა
ქარი ბუნებრივ მოვლენებს.
როგორი ამინდი იყო გუშინ ? -5წთ
ჯგუფური მუშაობა-10წთ
მოსწავლეები იყოფიან 3 ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს მიცემული აქვს ტექსტის
ნაწილი და ინდივიდუალური დავალება თითო კითხვის სახით
პრეზენტაცია 10წთ
რამდენი სახის ქარი არსებობს? დაფაზე წერია სიტყვა ქარი ბავშვები ამატებენ
სიო, გრიგალი და ა.შ 5წთ
საშინაო დავალება-5წთ
|
რესურსები
|
წიგნი დაფა ცარცი ფერადი ფანქრები
|
შეფასება
|
რუბრიკის მიხედვით
|
კრიტერიუმი
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლეს შეუძლია ისაუბროს ქარის წარმოშობაზე
|
მოსწავლე ვერ საუბრობს ქარის წარმოშობაზე
|
აქვს წარმოდგენა მაგრამ ვერ საუბრობს
|
იცის ქარის ძალის წარმოშობის მიზეზები და საუბრობს მასწავლებლის დახმარებით
|
კარგად საუბრობს ქარის წარმოშობაზე
|
მოსწავლეს შეუძლია ჩამოაყალიბოს ქარის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
ვერ ერკვევა ქარის დადებით და უარყოფით მხარეებში
|
ერკვევა მაგრამ ვერ აყალიბებს
|
არკვებს დადებითდა უარყოფით მხარეებს ზოგადად
|
არკვევს დადებით და უარყოფით მხარეებს
|
შეუძლია საუბარი ქარის ძალის გამოყენებაზე ადამიანის ცხოვრებაში
|
ვერ აყალიბებს როგორ შეიძლება ქარის ძალის გამოყენება ყოველდღიურ ცხოვრებაში
|
საუბრობს ქარის ძალაზე მაგრამ ვერ აყალიბებს როგორ შეიძლება მისი გამოყენება
|
ნაწილობრივ შეუძლია წარმოიდგინოს ქარის ძალის გამოყენება
|
კარგად აყალიბებს რა გამოყენება აქვს ქარს ადამიანის ცხოვრებაში
|
No comments:
Post a Comment